Ride Right To The GP

Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - 09/09/2020 - 16/09/2020
00:00


A 2020-as esztendő Top túrája, extra látványosságokkal, mesés szállásokkal, hajózással, három napi kanyargással Toszkána lélegzetelállító tájain, két éjszakát töltünk San Marinoban. Meglátogatjuk Rossi szülőfaluját, és mindennek megkoronázásaként, megnézzük a misanoi MotoGP-t élőben!

Valószínűleg az idei szezon a Doctor (Valentino Rossi) utolsó aktív éve a motorozás királykategóriájában. Azon gondolkoztunk, hogy mi mindenképp szeretnénk látni ezt a legendás versenyzőt a pálya széléről, így kreáltunk egy túrát a hazai versenyére, hogy megoszthassuk veletek ezt a felejthetetlen élményt.

Hajóval kelünk át az adriai tengeren, viszont a túra nem Splitből  a kikötőből indul este, hanem Barcsról, és Barcson is ér véget. Az oda- és vissza vezető út Horvátország és Bosznia kacskaringós aszfaltján vezet, és hogy ne unatkozzatok a sok kilóméter alatt, útba ejtünk számos látványosságot is!

A túra teljes távja alatt biztosított a reggeli, és a vacsora.

A nyolcnapos túra alatt három és négy csillagos szállodákban szállunk meg, toszkánában pedig egy igazi autentikus szálláson.

Az ár tartalmazza a kompátkelés költségét kabinokban a GP jegyet, és parkolóhelyet a pálya mellett, valamint egy apró kis ajándékot is!

A férőhelyek száma limitált! Csak 8 motorosnak tudunk helyet biztosítani! Minden motoros csak egyénileg vehet részt a túrán. Hogy miért? Mert ugyan szeretjük az utasokat, de ezzel egy motorostól veszünk el egy helyet aki végig jönne velünk mind az 1950Km-en.

 

1. nap: Barcs (HU) – Bihács (BIH)

Találkozó Barcson az OMV kúton  8:15-8:30 között. A napi szakasz átbeszélése után 9:00-kor nekivágunk Horvátországnak, majd Gradiška városánál belépünk Boszniába. Innen irány a Kozara Nemzeti Park, ahol megállunk a hegytetőn lévő emlékműnél. Itt tartjuk az aznapi ebédszünetünket is egy helyi vendéglőben. Még a kajakóma beállta előtt továbbindulunk  aznapi második megállónk Ostorac vára felé. Várnézés után már csak egy ugrás Bihács, ahol az aznap esti szállásunk . Vacsora a városban, az estét sétával és beszélgetéssel zárjuk.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 292 km

 

2. nap: Bihács (BIH) – Split (HR)

Reggeli és nyergelünk, 9:00-kor indulás. Utunk az Una nemzeti park területén vezet, elso megállónk az Una vízesésénél lesz.Tovább haladva Strmicánál lépünk be Horvátországba. Ebédelni a knini vár tövében található hangulatos étteremben fogunk, majd irány Split. Vacsora a kikötoben és 20:00 körül hajóra szállunk és elfoglaljuk kabinunkat.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 233 km

 

 

3. nap Ancona (ITA)-Pontignanello(ITA)

Miután megcsodáltuk a hajóról a napfelkeltét a tenger felett. 9:00 körül, megérkezunk Olaszországba. A nyüzsgő partvidékről elindulunk az ország belseje felé, Umbria tartományban található első megállónk Gubbio. A 14. században épült Palazzo dei Consoli a település legszebb épülete amely előtt a főterérről belekóstolhatunk az igazi Olasz városok hangulatába. Ha már eleget bámultuk a jellegzetes cseréptetőket, indulhatunk is tovább első olaszországi szállásunk felé mely Sienától mintegy 10km-re fekszik Toszkána déli részén. A hely különlegessége, hogy egy igazi körfolyosós régi kolostorból lett kialakítva, egy hegytetőn olajfák, és szőlőtőkék között.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 260 km

4. nap Pontignanello(ITA) – San Marino(RSM)

Ha az idő is úgy engedi megreggelizünk az árkádok alatt, felcuccolunk, és átugrunk megcsodálni a 13. században épült  Monteriggioni erődvárosát, melynek 15 tornyából 800 év elteltével 11 még ma is áll. Innen irány észak, a világhírű Toszkán borvidéken Chiantin keresztül, csupa csupa mellékúton a tájra jellemző cédrusok között, elérjük Firenze környékét. Intünk egyet a város látképét meghatározó dómnak, és tova suhanunk északnak a végeláthatatlan kanyarok és a sűrű erdők hazájába a Foreste Cacentinesi Nemzeti Parkba. Ahonnan leereszkedve a Marecchia folyó völgyébe már megcsodálhatjuk a 749 méter magas Monte Titano szirtjét amely alatt Európa legrégebbi köztársasága terül el minek szívében szállunk meg az elkövetkező két éjszaka.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 242 km

5. nap San Marino(RSM) – San Marino(RSM)

Ötödik napunk nem szól másról, mint a motorozás csúcsának a MotoGp-nek közelebbi megismeréséről. Miután kellően bereggeliztünk, A cuccaink nagy részét a szobánkban hagyjuk, elindulunk Tavulliába ahol mindenki beszerezhet magának egy egy relikviát az örök 46-os szülőfalujában megtalálható Rossi shopból. Fotózkodás, és egy jó olasz capuccino elfogyasztása után irány a 4226 méter hosszú 17 kanyarral tűzdelt  Misano World Circuit, ahol 60.000 Olasszal együtt végigszurkolhatjuk a napot. A versenyek befejeztével tiszteletünket tesszük a pálya névadójának a 2011-ben elhunyt Marco Simoncellinek emelt emlékműnél Corianoban, majd visszatérünk San Marinoba.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 83 km

6. nap San Marino (RSM) – Ancona (ITA)

San Marinót elhagyva ismét Toscana felé vesszük az irányt egészen Bibbienáig, Ha még nem unjátok a 13. századi várkastélyokat, akkor megnézzük a Castello dei Conti Guidi-t a majd Arrezo közelében ismét a tenger irányába fordulunk, célunk Ancona kikötője ahol az Adrián keresztül visszahajózunk Splitbe.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Napi táv : 314 km

 

7. nap Split (HR) – Szluin (HR)

Hajónk 9:00 körül köt ki. Gyors reggeli Splitben, és irány a Dalmát hátország. Jót kanyargunk az D1 hibátlan aszfaltján, majd egy kis kitérőt teszünk és megnézzük a Cetine forrását. A pihenő után a Plitvice-i tavak felé vesszük az irányt.Itt hosszabb ebédszünetet tartunk (kb 2h) egy autentikus likai étteremben, majd megtesszük az utolsó kilómétereket a szállásunkig, Szluinig. Az estét beszélgetéssel, jól megérdemelt pihenéssel töltjük.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

 

Napi táv : 292 km

8. nap Szluin (HR) – Barcs (HU)

Elfogyasztjuk reggelinket, csomagolás és 9.00 órakor indulás.Ezen a napon végig Horvátország területén haladunk. A barcsi határátkelőnél a túránk a végéhez ér és innen már mindeki egyedül folytatja a hazavezető utat.

Napi táv : 226 km (Barcsig)

A részvételi díj tartartalmazza:

  • Túravezetést
  • Szállást a túra folyamán
  • 2 kompátkelés díját, kabinos elhelyezéssel
  • 7 reggeli a szálláson – helyi jellegnek megfelelően
  • 7 vacsora a szálláson – helyi jellegnek megfelelően
  • Személyre szabott vezetéstechnikai tanácsadást

Amit neked kell biztosítani:

  • Napközbeni étkezés
  • Tankolás
  • Autópálya díjat
  • Személyes szükségletek
  • Utas és baleset-biztosítást. Segítségként keressétek Gurbán Bélát a Generalitól. gurban.bela54@gmail.com vagy a +36-20-9-844-033 számon.
  • Egyéb fel nem sorolt személyes szükségleteket és szolgáltatásokat.

Túra jelentkezési határideje : 2020. aug 1.

A csak teljes létszámmal indulunk amihez 8 motor szükséges. 

A túra ára: 1990EUR

Fontos!

Túránk során a teljes motoros felszerelés használata kötelező! (klikk ide)
A csoportban való motorozás szabályai mindenkire egyaránt vonatkoznak. (klikk ide).
A megbeszélt indulási pontra teletankolt motorral érkezzünk. Tankolás kb. 200 km-ként. Akinek előbb szükséges az jelezze előre a túravezetőnek.
A tankoláskor/pihenőkor megbeszélt időt igyekezz mindig jól beosztani (ha fél órát beszélünk meg akkor abba a tankolásnak, WC, kávé, stb. is bele kell férnie). Nem kellemes ha egy valakire öten várnak beöltözve.

Ha a túra leírásában nincs kihangsúlyozva hogy szervezett ebéd van betervezve ( ami egy közepes csapattal is simán felemészt 1.5-2 órát) , akkor a napközbeni étkezést magadnak kell megoldani.  Amikor a napi km szám megengedi, mindig tervezünk szervezett ebédet.

A túrára mindig kifogástalan műszaki állapotú motorral érkezzünk (Olajszint, gumik-fékek állapota, stb.)
Ugyan ez vonatkozik a motorosra is. Túrára mindig kipihent állapotban érkezzünk. Mivel a túra több napos, és nap mint nap fáradtabbak leszünk, nem jó kialvatlansággal indítani.

Mindig legyen nálunk érvényes szavatosságú elsősegélycsomag.
Utiokmányaink érvénességét indulás előtt időben ellenőrizzük. Határátlépéskor sokszor kérik a motor papírjait is, így ez is legyen rendben és főleg ne maradjon otthon!

Célszerű kiváltani az európai egészségügyi kártyát Itt megtalálhatod, hogyan és hol, és hogyan tudod ezt megtenni. Valamint a nemzetközi zöld kártyát melyet a biztosítódnál tudsz igényelni.

Jelentkezésedet csak az ASZF-ben foglaltak szerint tudjuk elfogadni.

Regisztráció a foglaláshoz itt.

Bookings

You must log in or register to make a booking.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük